شرکت کامینز به عنوان بزرگترین مجموعه تولید کننده دیزل ژنراتور در سراسر جهان از سال ۱۹۱۹ به صورت رسمی شروع به فعالیت نمود ، این شرکت از بدو تاسیس تا کنون تلاش نموده است چالش ها را به فرصت ها تبدیل کرده و همیشه به دنبال راه حل های جدید جهت تبدیل دنیا به یک جای بهتر برای زندگی باشد.
این کمپانی بر مبنای ارزش های بی نظیر و با هدف حل مشکلات مشتریان خود، جوامع و محیط زیست و تبدیل دنیا به یک جای بهتر، تاسیس شده است. کامینز یک کمپانی آمریکایی در زمینه ی طراحی، تولید و توزیع دیزل ژنراتور، فیلتراسیون و محصولات تولید برق است که در لیست ۵۰۰ کمپانی برتر مجله فورچون نیر قرار دارد.
سال ۱۹۱۸ خرید ساختمان Cerealine
کمپانی کامینز پس از تاسیس ابتدا در محل قبلی گاراژ ویلیام جی ایروین که یک کارخانه ی غلات بود، راه اندازی شد. سپس پس از چندی کمپانی کار خود را در طبقه ی اول این ساختمان با فضای کاری معادل ۵۰۰۰ فوت مربع آغاز کرد.
سال ۱۹۱۹ کلسی کامینز ( Clessie Cummins ) رئیس کمپانی می شود
کلسی کامینز بعد از تجربه ی چندین شغل متفاوت از جمله راننده خانواده ویلیام جی ایروین، عضو خدمه جرثقیل کمپانی مارمون موترر و مالکیت گاراژ تعمیر خودرو، در سن سی سالگی به عنوان رئیس کمپانی کامینز موتور انتخاب می شود.
سال ۱۹۱۹ عصر HVID
کلسی کامینز به مزایای موتور روغن احتراق فشرده ( compression ignition oil engine ) پی می برد. او اولین موتور کامینز ( Cummins ) را تحت لیسانس R.M. کمپانی Hvid توسعه می دهد.
سال ۱۹۱۹ غیرممکن به ممکن تبدیل می شود؛ کامینز به طور رسمی تاسیس می شود
با الهام از نوآوری رودلف دیزل ( Rudolf Christian Karl Diesel ) و حمایت مالی ویلیام جی ایروین، کلسی کامینز با تأسیس کمپانی موتور خود، شانسش را امتحان می کند.این کمپانی در ۳ فوریه سال ۱۹۱۹ در کلمبوس ایندیانا (ایالات متحده آمریکا) تاسیس شده وبرای همیشه مسیر نوآوری دیزل ژنراتور را تغییر می دهد.
سال ۱۹۲۴ تولید مدل F شروع می شود
کامینز با موفقیت در اولین طراحی خود، به طور کامل در خانه رشد می کند. در سال ۱۹۲۱، کلسی کامینز طرح تزریق مستقیم خود را ثبت می کند و با تولید موتور مدل F، یک سابقه طولانی نوآوری آغاز می شود.
سال ۱۹۲۶ یک خانه جدید در خیابان پنجم ویلسون
با احساس نیاز برای افزایش فضا، کلسی کامینز موافقت ویلیام جی ایروین را جلب می کند تا برای خرید یک ملک در خیابان پنجم ویلسون که قبلا متعلق به آقای ریوز و کمپانیش بود، مذاکره کند. امروز،کارخانه موتور کلمب هنوز در همین مکان است.
سال ۱۹۲۸ شروع تولید مدل U
معرفی موتور مدل U یک پیشرفت اساسی برای کمپانی کامینز که صنعت را از آنچه که در حال رخ دادن بود، اگاه کرد. موتور مدل U حرکت کمپانی Cummins در مسیر قدرت خودرو را تسریع بخشید. لیست قیمت دیزل ژنراتور کامینز
سال ۱۹۲۹ معرفی سیستم سوخت رسانی تک صفحه ای
توانایی تولید فشار تزریق در انژکتور کامینز را از سایر سیستم های سوخت رسانی متمایز می کند. این سیستم که در خود کمپانی طراحی شده است، نیاز موتوری برای بیست و پنج سال آتی را تامین می کند.
سال ۱۹۲۹ شروع به کار مدل K
کمپانی کامینز تولید مدل K را شروع می کند. موتور و نسل بعدی آن (KO، L و LR) در چهار دهه آینده به بازارهای صنعتی، ثابت و دریایی خدمت می کنند.
سال ۱۹۲۹ آغاز تور مدل U
سقوط بازار سهام برای بسیاری به معنای فرو ریختن رویاهایشان است، اما کلسی کامینز آن را به عنوان یک فرصت برای کشف برنامه های جدید بررسی می کند. او از یک مدل پکارد ارتقا یافته با مدل U استفاده می کند تا در یک صبح کریسمس ویلیام ایروین را در مورد قدرت موتور دیزل متقاعد کند. در همین موقع، آقای اروین در تدارک استیج و برنامه ای در راستای تلاش های تبلیغاتی اش بود.
سال ۱۹۳۱ شماره ۸ در INDY نیازی به توقف ندارد
قدرت دیزل اولین بار با افسانه ی ایندیاناپولیس ۵۰۰ ( Indianapolis Motor Speedway ) شروع شد. کلسی کامینز بجای پیش بینی قهرمان مسابقات، بیان می کند که موتور این ماشین مسابقه آنقدری بهینه است که تا خط پایان و دور آخر هیچ احتیاجی به حتی یک توقف هم ندارد.
سال ۱۹۳۱ از نیویورک تا لس آنجلس با زمان خالص رانندگی ۹۷ ساعت
موتور مدل ایندیانا U (ارتقایافته با U) کلسی کامینز بر روی ماشین مسابقه شماره ۸ سوار شد. این ماشین مسابقه مسافت تعیین شده از نیویورک تا کالیفرنیا و بعد لس آنجلس را طی زمان کل ۱۲۵ ساعت و زمان خالص رانندگی ۹۷ ساعت طی کرد که هردو رکورد جدیدی به حساب می آمد.لیست قیمت دیزل ژنراتور کامینز
سال ۱۹۳۱ کامیون ایندیانا با موتور مدل H، طی کردن مسافت ۱۴۶۰۰ مایل بدون توقف
در یکی دیگر از نمایشگاه ها، کلسی کامینز با کامیون ایندیانا با موتور مدل H در مسابقه Motor Speedway، ۱۴۶۰۰ مایل را بدون توقف طی کرد. این شاهکار از لحاظ قابلیت اطمینان و دوام برای کامینز شهرت به ارمغان آورد.
سال ۱۹۳۲ شروع تولید H672
مدلهای احتراق H فرصت های جدیدی را در بازار حمل و نقل تجاری آمریکای شمالی ایجاد کرد که در دهه های آینده صنعت را تحت سلطه خود در می اورد. این موتور که برای حمل و نقل بزرگراهی طراحی شده بود، می رفت که پای ثابت جاده های ایالات متحده ی امریکا طی هفتاد سال آینده باشد.
سال ۱۹۳۲ اولین فروند دیزل تجاری شده ی ایالات متحده
کمپانی کامینز با ارائه ی یک محصول قابل اعتماد تر، تعهد خود را به بازار کامیون های بزرگراهی نشان می دهد. فروشگاه های مواد غذایی اولین کسانی بودند که از مزایای ناوگان دیزلی بهره مند شدند. تنها چند سال بعد، ۳۰۰ کامیون تجاری با موتور کامینز در بازار سواحل غرب وجود داشتند.
سال ۱۹۳۲ اتوبوس ماک مجهز به موتور مدل U مسافت نیویورک کانادا تا لس آنجلس آمریکا را در ۷۸ ساعت طی می کند
اتوبوس ماک مجهز به موتور مدل U با قدرت ۱۲۵ اسب بخار، به سرعتی بالاتر از قطار اکسپرس رسیده و سفری با مسیرهای نیویورک کانادا تا نیویورک آمریکا و از آنجا به لس انجلس و سپس کالیفرنیا امریکا را با زمان سفر ۹۱ ساعت و زمان خالص رانندگی ۷۸ ساعت طی می کند. آن اتوبوس ۳۲ صندلی در تست سرعت، به سرعتی بیش از ۶۵ مایل در ساعت می رسد.
سال ۱۹۳۳ واتسون و مهان
با اولین توزیع کنندگی کمپانی کمنز ، واتسون و مهان، کلسی را متوجه می سازند که باید در مورد اعمال تجاری خود بیشتر فکر کند و بر روی حمایت مشتری نهایی (مصرف کننده) تمرکز کند. عکس زیر، یک تبلیغ از سال ۱۹۵۲ می باشد.
سال ۱۹۳۴ حضور هر دو موتور کامینز در INDY
در حالی که سایر کمپانی ها از موتور های دو زمانه به سوی موتورهای چهارزمانه روی آورده بودند، کلسی کامینز هر دو نوع از موتورها را در تست ایندیاناپلیز ۵۰۰ کمپانی داد. اگرچه این کار به دلیل شکست در بخش انتقال به سرانجام نرسید، اما موتور چهار زمانه ی این کمپانی دوام آوری بیشتری داشت و اعتبار بخطر افتاده ی کمپانی کامینز را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار داد.
سال ۱۹۳۶ یک مرحله ی یزرگ فرا می رسد: رسیدن مرز فروش به ۱ میلیون دلار برای کامینز
کمپانی با حمایت های مدیریتی جی. ایروین میلر، برادر بزرگ ویلیام جی ایروین به فروش ۱ میلیون دلار می رسد.
سال ۱۹۳۷ رکوردزنی سوددهی کمپانی کامینز
برای اولین بار در تاریخ صنعت، کامینز یک رکورد سود را ثبت می کند. این نقطه عطف ۱۸ سال پس از تاسیس کمپانی رخ داده است. تصویر زیر مربوط به یک عکس در سال ۱۹۳۷ است که در آن رئیسان کمپانی کامینز در کنار یک موتور مدل VL12 ایستاده اند.
سال ۱۹۳۸ تاسیس اتحادیه کارگران دیزل
در تاریخ ۲۱ مه ۱۹۳۷، جرج ایروین میلر از تلاش کارگران برای گرفتن حق خود مبنی بر تشکیل اتحادیه حمایت می کند، اما این نوعی مخالفت با اتحادیه ملی محسوب می شود. کمی بعد، انجمن کارکنان کامینز شکل می گیرد. در تاریخ ۲۱ آوریل ۱۹۳۸ به عنوان اتحادیه کارگران دیزل (DWU) شناخته می شود. لیست قیمت دیزل ژنراتور کامینز
سال ۱۹۴۰ ماشین برف روب مجهز به موتور کامینز در قطب جنوب
ماشین برف روبی ۳۸ تنی امریکا ( ۳۸ton U.S. Antarctic Service Snow Cruiser ) مجهز به دو موتور مدل H-6 با قدرت ۱۵۰ اسب بخار، اولین وسیله نقلیه دیزلی – الکتریکی چرخ دار است. این ماشین عظیم علاوه بر یک داشتن آزمایشگاه آن بورد و یک هواپیمای بدون سرنشین در خود، دارای چرخ هایی با قابلیت جمع شدن و برآمدگی های بلند (شبیه به چرخ تانک) بود تا بتواند از شکاف های عمیق عبور کند. از این وسیله برای تسهیل امور حمل و نقل بویژه در مناطقی با برف سنگین استفاده می شد.
سال ۱۹۴۲ ویلیام جی آروین به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب می شود
در حالی که کلسی کامینز بخش موتور درون سوز درهیئت مدیره تولیدات جنگی را رهبری می کند و میلر جی آروین در خدمت نیروی دریایی است، باقی اعضای هیئت مدیره، ویلیام جی آروین را به عنوان رئیس هیت مدیره انتخاب می کنند.
سال ۱۹۴۴ معرفی ردبل کامینز
کلسی کامینز برای متفاوت تر کردن برند خود، نشان تجاری Red Ball را به لوگوی دیزل خود اضافه می کند. طی هشت سال بعدی، این طرح چشم نواز در محصولات و همچنین نشریات و مکتوبات این حوزه قابل مشاهده بود.
سال ۱۹۴۷ میلر جی آروین رئییس کمپانی می شود
میلر جی آروین با تاکید بر تحقیق، بهره وری و کیفیت، رئیس کمپانی کامینز می شود. او بخاطر تیزهوشی در تجارت، رویکرد پیشگامانه به بشردوستی و حمایت از حقوق مدنی در خاطره ها زنده است.
سال ۱۹۴۷ اولین پیشنهاد کمپانی سهامی
بیست و هشت سال پس از تاسیس کمپانی، سهام کمنز برای نخستین بار معامله می شود. در سال ۱۹۶۴، سمبل کمنز در اولین بازار بورس نیویورک نمایش داده می شود
سال ۱۹۵۱ روبرت هاتهستر، رئیس نامدار کامینز
با انتقال میلر جی آروین به سمت رئیس هیئت مدیره، روبرت هاتهستر رئیس کمپانی کمنز می شود. ارتباط نزدیک هاتهستر با S.L. Kirloskar که همکلاسی اش در موسسه تکنولوژی ماساچوست (USA) بود، زمینه ساز ورود کلسی کامینز به هند می شود.
سال ۱۹۵۲ نشان تجاری old gold and black
در گزارش سالانه ی بازاریابی و طراحی۱۹۵۲، کلسی کامینز در مورد مزایای این نشان تجاری جدید کمپانی چنین توضیح می دهد که: ” این نشان تجاری برای کسب حداکثر هویت محصول توسعه داده شده است. سادگی کارکردی و ترکیب رنگ طلایی و رنگ سیاه آن را کاملا مشخص می کند، هر جا که ظاهر می شود”.
سال ۱۹۵۲ مدل JBS-600 موقعیت pole در مسابقات INDY را بدست می آورد
ماشین مسابقه دیزل شماره ۲۸ Cummins بعد از رسیدن به رکورد ۱۳۹ مایل در ساعت، جایگاه ۱ Pole ایندیاناپولیس ۵۰۰ را با اولین موتور توربوشارژ خود برای اجرای مسابقه به دست می آورد. در رقابت با نفرات اول مسابقه، این خودرو شماره ۲۸ با موتور دیز مدل JBS-600 و قدرت ۴۳۰ اسب بخار، پس از طی مسافت ۱۰۰ مایل به دلیل آسیب مجبور به کناره گیری از مسابقه می شود. علت اصلی این موضوع، مجهول باقی می ماند.
سال ۱۹۵۴ بنیاد کامینز زمینه ی جدیدی را طی می کند
این کمپانی بنیاد کمنز را تاسیس می کند تا به حل برخی از سخت ترین مشکلات اجتماعی در سراسر جهان کمک کند.سه سال بعد، بنیاد اولین کمک مالی خود را برای حمایت از هزینه های معماری برای مدرسه ابتدایی لیلیان C Schmitt (در تصویر) به عنوان بخشی از برنامه معماری اهدا می کند، که این کار در سال ۱۹۶۰ ، به یک بخش رسمی از فعالیت این بنیاد تبدیل می شود.
سال ۱۹۵۵ سهم بازار کامیون های دیزلی ایالات متحده به ۵۱ درصد می رسد
کمپانی کمنز نیروی محرکه ی تقریبا بیش از نیمی از کامیون های دیزلی تجاری که در بزرگراه های ایالات متحده مستقر هستند را تامین می کند (یعنی در نیمی از کامیونها موتور این کمپانی سوار شده است) و اعتبار خود را از جهت نوآوری و قابلیت اطمینان افزایش می دهد. این عکس تبلیغاتی کمپانی Cummins در سال ۱۹۵۵ برای یک موتور توربو دیزل این کمپانی با قدرت ۱۷۵ اسب بخار است.
سال ۱۹۵۶ کارخانه SHOTTS دری به سوی دنیایی از فرصت ها
کمپانی کمنز با احداث کارخانه ای خود در استکالند برای اولین بار وارد بازار بین المللی می شود و این نقطه ی شروع تجارت جهانی این کمپانی است.
سال ۱۹۵۹ تاسیس MOTORES CUMMINS DIESEL DE BRASIL LTDA در کشور برزیل
کمپانی کمنز در راستای استراتژی تولید خود برای توسعه تامین کنندگان محلی در سرتاسر قاره های مختلف، فعالیت های خود را به امریکای جنوبی گسترش می دهد. این رویکرد منجر به رشد پویا در سراسر جهان می شود.
سال ۱۹۵۹ خرید Seymour Woolen Mills
کمپانی کمنز با خرید کارخانه Seymour Woolen Mills (که بعدها به کارخانه فیلترمحافظ تبدیل شد) مجددا بر روی بر اجتناب از وقفه های عرضه و کنترل هزینه ها تمرکز کرد. به گفته جرج ایروین میلر، “دوستداران، ما به همه می گوییم که چگونه یک فیلتر درست کنند، پس چرا خودمان این کار را نکنیم “
سال ۱۹۶۰ دون تیول نقش ریاست را بر عهده می گیرد
روز ۷ مارس، ریاست کمپانی کامینز از روبرت هاتهستر به دون تیول می رسد و او با سبک رهبری نوآورانه ای کمپانی را اداره می کند. او با همکاری جرج ایروین میلر، به طور عملیاتی کومنز را مدرن می کند، و در عین حال، تفکر جدیدی را ارائه می دهد که بر پایه رشد و بالندگی استوار است.
سال ۱۹۶۲ ایجاد یک اتحاد با کوماتسو
همکاری با برند کمیتسو، کمپانی کامینز را وارد بازار آسیای شرقی می کند. با توجه به پیشگامی کوماتسو در تولید بولدوزر، رشد کوماتسو به میزان زیادی همزمان با تلاش ژاپن در بازسازی پس از دوران جنگ بوده است.لیست قیمت دیزل ژنراتور کامینز
سال ۱۹۶۲ ورود کامینز به هند با تاسیس کارخانه KIRLOSKAR
با در نظر گرفتن رویکرد شخصی به کسب و کار، ورود کمپانی کامینز به هند عمدتا به دلیل ارتباط نزدیک روبرت هاتهستر با S.L. Kirloskar، رئیس یک کمپانی موتور دیزل در هند است. کمپانی تازه تاسیس شده با عنوان Kirloskar-Cummins Ltd KCL شناخته می شود و این مشارکت در مالکیت استراتژی تولید جهانی کمپانی کامینز مبنی بر “عرصه محلی” را گسترش می دهد.
سال ۱۹۶۴ قدرتی برای حقوق برابر
جورج ایروین میلر به عنوان رئیس شورای ملی کمسیون های مذهب و نژاد کلیساها برای تصویب قانون پیشنهادی حقوق مدنی جان اف کندی لابی می کند.این لایحه به عنوان قانون حقوق مدنی سال ۱۹۶۴ شناخته می شود.
سال ۱۹۶۴ موتورهای گاز طبیعی وارد خط مونتاژ می شوند
کمپانی کامینز بر اساس یکی از طرح های موتور دیزل ژنراتور خود، یک موتور پایه گاز سوز طراحی کرده و وارد کسب و کار موتور گاز طبیعی می شود. این موتور در اولین معرفی خود توانی برابر ۱۰۰ تا ۲۰۰ اسب بخار ایجاد کرد و امروزه، بسیاری از این موتورها هنوز هم در حال استفاده هستند.
سال ۱۹۶۵ تولید موتور دیزل کوچک در کارخانه موتور دارلینگتون آغاز می شود
کارخانه ی تولید موتور دارلینگتون متعلق به کمپانی کامینز در یک سرمایه گذاری مشترک با کرایسلر شروع به تولید یک موتور دیزل کوچک در انگلستان می کند که در بازار دریایی بسیار محبوب می شود.
سال ۱۹۶۶ ظهور بخش RECON و سایر فعالیت های سازگار با محیط زیست
کمپانی کامینز با احداث موسسه ReCon در ممفیس، تنسی (ایالات متحده آمریکا) شروع به بازسازی خود می کند. این رویکرد با توجه به میزان انرژی، مواد و نیروی کاری که از طریق بازسازی موتور دیزل موجود ذخیره می شود، بسیار پایدار است.
سال ۱۹۶۷ مرکز فنی کامینز دروازه ای به سوی نوآوری
مرکز فنی کمپانی کومنز با سرمایه ای بالغ بر ۲۲ میلیون دلار در زمینی به مساحت ۲۴ هکتار با تمرکز بر اهداف تحقیقات و نوآوری احداث می شود.ابعاد قابل توجه این تسهیلات، سهم قابل توجه در سالهای آتی را نشان می دهد.
سال ۱۹۷۰ پیشگام در تصدی اجرای استانداردهای EMAS ایالات متحده آمریکا
کمپانی کمنز با ماموریت ایجاد یک محیط زیست، پاک تر، سلامت تر و ایمن تر، با آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) و دیگر سازمان های نظارتی برای توسعه استانداردهای آلایندگی قابل اجرا ، همکاری می کند.
سال ۱۹۷۲ جیمز آ. جوزف اولین معاون آمریکایی-افریقایی
جیمز آ. جوزف کار خود را به عنوان معاون رئیس بخش عملیات شرکت و رئیس بنیاد موتور کومنز آغاز می کند.وی در نهایت با توجه به فعالیت هایش از جمله وزیر فرماندهی، سازمان دهنده ی حقوق مدنی و نویسندگی و استاد دانشگاه، با حکم رئیس جمهور کارتر متصدی سمت معاون وزیر امور خارجه آمریکا می شود.
سال ۱۹۷۳ کسب مالکیت شرکت مهندسی HOLSET LTD
کمپانی کومنز جهت به دست آوردن روند در حال ظهور توربوشارژ در خانه و گسترش کسب و کار خود اقدام به خرید شرکت Holset، که یک تولید کننده توربو ماشین آلات در سطح جهانی در انگلستان است، می کند. در سال های اخیر، این شرکت با عنوان فن آوری های توربوی کامینز شناخته می شود.
سال ۱۹۷۴ هانری اسکات مدیرعامل شرکت می شود
هانری اسکات که به عنوان “آقای خارج” شناخته می شود، بیست سال حکمرانی خود به عنوان رئیس و مدیرعامل شرکت را شروع می کند.تمرکز او بر روی روابط خارجی و گسترش منافع تجاری جهانی کمپانی است.
سال ۱۹۷۶ نام تجاری C برای کمپانی کامینز
یکی از اولین کسانی که اهمیت استفاده از نام تجاری شرکت را درک کرد، جی. ایروین میلر بود. او در اوایل دهه ۱۹۶۰ همکاری خود با طراح افسانه ای گرافیک، آقای پل رند را شروع به کار کرد.در سال های بعد، رند طرح های گوناگونی از جمله نشان تجاری C را توسعه داد. لوگوی نمادین در ابتدا در گزارش سالیانه ۱۹۷۳ دیده شد و سپس به طور رسمی در سال ۱۹۷۶ برای استفاده در محصولات، تجهیزات و تمامی موارد چاپی تصویب شد.
سال ۱۹۷۶ آدرینا ساواج، اولین معاون رئیس زن
کمپانی کمنز با استخدام آدرینا ساواج به عنوان اولین معاون رئیس زن، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت زنان داشت.گفته مدیر اجرایی سابق، جیم هندرسون در مورد او: “آدرینا ساواج ، معاون رئیس ، اقدام مثبت بوده یا نبوده؟. او بارها و بارها با عملکردش، خود را ثابت کرده است. او سزاوار این سمت است”. این خانم در در ۱۲ نوامبر ۱۹۷۶ به سمت معاون رئیس حسابرسی کمپانی منصوب شد.
سال ۱۹۷۶ رسیدن به رقم ۱ میلیارد دلار
کمپانی کامینز بایک رویکرد الهام گرفته از تولید بر مبنای کار گروهی، انعطاف پذیری و حس مشترک به فروشی بالغ بر ۱ میلیارد دلار رسید. در آن زمان، هنری اسکات مدیرعامل این کمپانی بود.
سال ۱۹۷۷ ارتقا سطح تولید با احداث کارخانه تولید موتور مدل NH در Jamestown
کمپانی کمنز با خرید یک به یک تاسیسات عظیم ۹۳۰،۰۰۰ متر مربعی در نیویورک (ایالات متحده آمریکا) که قبلا متعلق به یک کارخانه تولید مبلمان اداری بود، سطح جدیدی از تولید را رقم زد. به لطف یک سیستم کاری مبتنی بر کار تیمی بر روی یک کار واحد، رویکرد کارگر-خط در سایر کارخانجات نیز استفاده شد و Jamestown روزانه حدود ۶۵ موتور مدل NH تولید می کرد.در سال های اخیر این تعداد به حدود ۴۰۰ افزایش یافته است. امروزه، تمام تولید دیزلی سنگین ایالات متحده در کارخانه نیویورک مستقر است.
سال ۱۹۷۹ اتحاد با جی. ا. کاس
کمپانی کمنز به منظور افزایش عرضه محصولات سطح متوسط خود با جی. ا. کاس شریک شد. این مشارکت که با عنوان “شرکت دیزل متمرکز” شناخته می شود، سرمایه گذاری های خود را بر مبنای توسعه ریسک های مشترک و استراتژیهای ساخت انجام می داد که این رویکرد تا به امروز هم توسط کمپانی کامینز انجام می شود. مشارکت کاس-کامینز بیش از ۴ میلیون موتور دیزل در بزرگراه ها و خارج از بزرگراها تولید کرده است که امروزه با عنوان کارخانه Rocky Mount Engine شناخته می شود و در در Whitakers، کارولینای شمالی (ایالات متحده آمریکا) قرار دارد.
سال ۱۹۸۰ نخستین موتور توربو شارژر Cummins HOLSET
خرید Holset در اوایل ۱۹۷۰ منجر به وسیع تر شدن طیف محصولات کمپانی کمنز در دهه های بعد منجر شد. به خصوص که با کمک مهندسان در دهه ۱۹۸۰، موتور توربو شارژ باعث افزایش توان و کاهش مصرف سوخت و در عین حال کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با حفظ توان جابه جایی موتور گردید.
سال ۱۹۸۰ افتتاح کارخانه در سن لوئیس پوتسی، مکزیک
کمپانی کامینز با تاسیس کارخانه ای در مکزیک با ظرفیت تولید ۲۵ موتور در روز، همچنان به گسترش تولید جهانی خود ادامه می دهد. در سال ۲۰۰۱، این کمپانی تجهیزات فن اوری ژنراتور کامینز و در سال مرکز تحقیق و توسعه را به سن لوئیس پوتسی، مکزیک اضافه می کند.این مرکز یک مرکز فنی است که به بخش های بازسازی و نوسازی قطعات پس از فروش اختصاص دارد.
سال ۱۹۸۱ کامینز نشان می دهد که آپارتاید (تبعیض نژادی) را تحمل نمی کند
ترغیب مردم و اصول می تواند عواقبی داشته باشد. وقتی که دولت به کمپانی کمنز اعلام می کند که مجاز به داشتن نیروی کار کاملا یکپارچه در افریقای جنوبی نمی باشد، این کمپانی درخواست خود برای احداث یک شرکت دیزل در آفریقای جنوبی را لغو می کند، در حالی که این درخواست می توانت بالقوه بسیار سودآور باشد.
سال ۱۹۸۱ صدور مجوز در چین
در سال ۱۹۷۵، کمپانی کمنز یکی از اولین شرکت های آمریکایی است که در چین فعالیت می کند. شش سال بعد، کامینز با امضا قرارداد مجوز برای موتورهای NH، K و KV با شرکت واردات فنی چین، به رکوردزنی های خود در زمینه ایجاد فرصت ها در بازارهای جدید ادامه می دهد.
سال ۱۹۸۴ شروع تولید B5.9
همانند مدل U، موتور ۵٫۹ لیتری B وارد خط تولید کامینز می شود و باعث صرفه جویی های بیشتر می گردد. در نهایت با نماد دوج رام دیزل ( Dodge Ram diesel ) برای کاربردهای تولید خودرو، صنعتی و برق معرفی می گردد.
سال ۱۹۸۴ ادغام ساختمان اداری کمپانی با بخش اجرایی
افتتاح دفتر اداری شرکت در کلمبوس IN (ایالات متحده آمریکا) که بین خود اعضای شرکت به COB معروف است، این امکان را برای مقامات اجرایی کامینز فراهم می اورد تا برای اولین بار از اواسط دهه ۱۹۶۰، در یک مکان و به شکل متمرکز کار کنند.
سال ۱۹۸۵ تشکیل شرکت کامینز الکترونیک
با شروع بکار شرکت کامینز الکترونیک، نوآوری در کمپانی کمنز به شدت افزایش می یابد و این کمپانی وارد حوزه های ماژول های کنترل موتور و واحدهای کنترل الکترونیکی، نرم افزار، سنسورها و ابزارها نیز می شود.
سال ۱۹۸۵ شروع بکار کارخانه سیستم های سوخت جوارز
تاسیسات کامینز در جوارز، مکزیک شروع به تولید و بازسازی پمپ های سوخت و انژکتور می کند.
سال ۱۹۸۶ به دست آوردن بخش عمده ای از شرکت ONAN
کمپانی کامینز با هدف تبدیل شدن به پیشتاز جهانی در طراحی و ساخت تجهیزات تولید برق، ۶۳ درصد از سهام شرکت اونان را خریداری می کند. در سال ۱۹۹۲ باقی سهام نیز خریداری شده و این شرکت تحت تملک کامل کمنز در می آید و به یکی از شرکت های تابعه متعلق به سیستم های برق تبدیل می شود.
سال ۱۹۸۶ بدست آوردن Newage AvK
کمپانی کامینز با کسب هلدینگ صنایع مس در شرکت اونان ، تبدیل به یکی از ماللکین اصلی شرکت Newage AvK می شود. چند سال بعد، این شرکت یکی از پیشتازان تولید دستگاه تولید برق متناوب در استمفورد، بریتانیا، و مینیاپولیس، مینه سوتا (ایالات متحده آمریکا) می شود.
سال ۱۹۸۶ اعلان چهار واحد کسب و کار
کمپانی کامینز با تمرکز بر هدایت نتایج و مسئولیت پذیری، به شکل چهار کسب و کار مجزا سازماندهی می شود. این تصمیم مبنی برهدایت عملکرد واحدهای تجاری به صورت مستقل و جداگانه، گام مهمی در جهت موفقیت آینده کومنز است.
سال ۱۹۸۷ حمایت مالی کامینز و HOLSET از برندگان ایندیاناپلیز ۵۰۰
کمپانی کامینز یکی از اتومبیل های مسابقه ای ایندیاناپلیز ۵۰۰ را اسپانسری می کند. این اتوموبیل متعلق به راجر پنکز بوده و راننده ی آن آل یانسر می بلشد. این اتومبیل مجهز به موتور Holset توربو شارژ Cosworth و شاسی March است. آل یانسر مسابقه ی خود را از جایگاه بیستم آغاز می کند و با پیروزی چهارم خود در اسپورتینگ به پایان می رساند.دیزل ژنراتور کامینز
سال ۱۹۸۷ دوج از مدل۶BT موتور کامینز بر روی Ram خود استفاده می کند
اتخاذ تصمیم برای نصب موتور توربو دیز ۵٫۹ لیتری بر روی وانت Ram، طیف جدید از مصرف کنندگان را برای برند کامینز به ارمغان می آورد. دیل داوکینز، مدیر کل محصول Dodge Truck گفت: “ما آن را برای سختی، دوام و کاهش سوخت می خواستیم و نتیجه ی آزمایش ها بسیار فراتر از انتظارها شد”.
سال ۱۹۸۹ خانواده میلر اعلام کرد که خریدار سهام هانسون است
خانواده میلر در تلاش برای حفظ هویت کامینز به عنوان یک سازنده ی مستقل موتور، یک راه حل بدیعی را در آن محیط کسب و کار متخاصم، ارائه نمود و اقتصاد را به چالش کشید. اگر تیزهوشی تجاری و نیز حمایت های مالی این خانواده نبود، کمنز هرگز جایگاه امروز خود را نداشت. آروین میلر و خواهرش کلمنت میلر تانگمن( نفرات پشتی سمت راست عکس) بانی های این تلاش ها جهت این بازخرید بودند. کاتالوگ ژنراتور کامینز
سال ۱۹۹۰ تاثیرات زیست محیطی CELECT الکترونیک
(CELECT)اولین سیستم کنترل تمام الکترونیکی ارائه شده توسط کامینز است. با تنظیم این مرحله برای تمام کنترل های بعدی، این سیستم تمام استانداردهای آلایندگی EPA ایالات متحده تا قبل از ۱۹۹۱ را اجرا می کند.
سال ۱۹۹۱ پیشرو با SAAB-SCANIA
سرمایه گذاری مشترک کامینز با Saab-Scania در زمینه توسعه سیستم سوخت رسانی، هم باعث افزایش بهره وری بیشتر برای هر دو شرکت شده و مشتریان می توانند از موتورهای با کیفیت بالا بهره مند شوند.
سال ۱۹۹۳ همکاری با شرکت مهندسی و لوکوموتیو تاتا
سرمایه گذاری مشترک Tata Cummins به صورت تاسیس اولین کارخانه تولیدی در هند برای ساخت موتور مدرن یورو ۱ می باشد. این همکاری همچنین فرصت بی نظیری را برای کامینز فراهم می آورد تا برای تاتا در دهلی، هند و در سراسر منطقه، موتورهای گاز طبیعی فشرده فوق پاک ( ultra-clean compressed natural gas engines ) را تامین کند.
سال ۱۹۹۴ جیم هاندرسون مدیر اجرایی می شود
جیم هاندرسون که پیش از این به عنوان رئیس و مدیر عامل ارشد مشغول به کار بود، همکاری ۳۵ ساله ی خود با کمپانی کومنز را به عنوان مدیر اجرایی ادامه می دهد. هندرسون که به عنوان “آقای داخل” مشهور است (برخلاف هانری اسکات، مدیر عامل سابق که به نام “آقای خارج” شناخته می شد)، عملیات داخلی را با مشارکت کارگران در تمام سطوح بهینه سازی می کند.
سال ۱۹۹۵ معرفی CENSE ELECTRONICS
این محصول به دلیل توانایی اش در ردیابی و تشخیص از راه دور موتورهای در حال بهره برداری، به شدت مورد استقبال صنعت معدن قرار گرفته است.سایر صنایع نیز طی سالهای آینده به دنبال آن خواهند بود.
سال ۱۹۹۵ پیشگام در قدرت قابل اعتماد در جاده
کمپانی کامینز با نشان دادن سابقه ی خود در تولید موتور بازار خودروی تفریحی (RV)،یک میلیون ژنراتور RV را تا اکتبر ۱۹۹۵ به بازار عرضه کرد.نوآوری های اولیه از اونان مانند تکنولوژی Vaccu Flo به کامینز کمک کرد تا یک منبع قدرت مهم برای بازار RV باشد.
سال ۱۹۹۷ به دست آوردن ۵۱ درصد از سهام کرلوسکار
ارتباط نزدیک با با خانواده کرلوسکار منجر به خرید ۲۵ درصد دیگر از Kirloskar-Cummins Ltd.، شد و کل مالکیت شرکت کامینز از این شرکت ۵۱ درصد رسید. اقدامات کومنز تحت عنوان کامینز هندوستان نشان داد که داشتن روابط استراتژی برتر در گسترش فعالیت های تجاری برون مرزی است.
سال ۱۹۹۸ شروع به کار مدل ISX15
به دنبال موفقیت مدل های H-NH-NT-N14، موتور جدید ISX15 جایگاه برتر شرکت در بازار کامیون های سنگین را حفظ کرد. علیرغم شکست های اولیه، این موتور بسیار سازگار بوده و نیازهای مشتریان در قرن بیست و یک را تامین می کند.
سال ۱۹۹۸ توافقنامه آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا (EPA)
در راستای حمایت از محدودیت انتشار گازهای گلخانه ای در دهه ۱۹۶۰، کمپانی کومنز سرمایه گذاری قابل توجهی را برای توسعه محصولی مطابق با نیازهای EPA تا سال ۲۰۰۲ انجام داد (یعنی دو سال پیش از نیاز اولیه این سازمان). این توافقنامه موضوع پرونده شکایت EPA از کامینز و دیگر موتور سازان را حل و فصل کرد.
سال ۱۹۹۸ افتتاح کارخانجات هولست در هند و چین توسط کامینز
در دوره ی گسترش فعالیت های جهانی شرکت، کامینز کارخانجات توربوشارژر هولست را در Dewas هند و Wuxi چین افتتحاح نمود.
سال ۱۹۹۸ ادغام عملیات درFRIDLEY
تولید برق کامینز (که اکنون به نام سیستم های قدرت شناخته می شود)، تمام پیشنهادات گسترده ی محصولات خود را در کارخانه ی Fridley واقع در مینسوتای امریکا، ادغام نموده و یکپارچه کرد. بره برداری های متنوع در این مکان همانند بسیاری از کارخانجات کوچک، تحت نظارت یک سیستم عمل می کند و این سایت را به عنوان یکی از پیچیده ترین سایت های کومنز در سراسر جهان تعریف می کند. این حرکت باعث می شود که برق با کمترین هزینه ممکن تولید شود وکمپانی را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک کنش گر کلیدی در ارائه راه حل های متنوع برای مشتریان، حفظ کند. لیست قیمت دیزل ژنراتور کامینز
سال ۱۹۹۸ پیشگام در تولید موتورهایی با قدرت اسب بخار بالا
کمپانی کامینز با دنبال کردن تکنولوژی ۱۲ سیلندر QSK45، پیشرفته ترین و عظیم ترین موتور توان بالای خود را از سری ۱۶ سیلندر QSK60 روانه ی بازار کرده است.توسعه طراحی این دو موتور، راه را برای کامینز جهت تبدیل شدن به یکی از موفق ترین تولید کنندگان موتور با سرعت و اسب بخار بالا برای کاربردهایی در معدن، راه آهن، تولید برق، صنایع نفت و گاز و دریایی، هموار می کند.
سال ۱۹۹۹ کامینز موتور اولین ناوگان جایگزین سوختی آسیا را تامین می کند
برای کمک به بهبود کیفیت هوا در شهر پکن، ناوگان اتوبوس رانی این شهر مجهز به ۳۰۰ اتوبوس با موتور گازسوز ۵٫۹ لیتری مدل B ، می شود.
سال ۲۰۰۰ تیم سالسو مدیر اجرایی می شود
تیم سالسو که در سال ۱۹۹۵ رئیس و مدیر عامل ارشد بود، به عنوان مدیر اجرایی و رئیس هیئت مدیره منوصب می شود. در این دوره ی ۱۱ ساله، نام او با هدایت نمودن سقوط بازار سهام و اتخاذ شش ابزار بهبود شغل سیگما برای فرآیندهای کامینز عجین می شود.
سال ۲۰۰۰ معرفی اولین توربین با هندسه ی متغیر به بازار
شرکت تابعه ی هولست که مالکیت آن به طور کامل برای کومینز است، توانایی های پیشرو اش در کلاس خود را به نمایش می گذارد و توربین با هندسه ی متغیر(VGT) را برای موتورهای دیزلی سنگین، توسعه می دهد.
سال ۲۰۰۱ بکارگیری راه حل هایکاهش آلایندگی توسط کامینز
با افزایش چالش های کنترل انتشار در سیلندر، کامینز شروع به تمرکز بر روی راه حل های پس-رفتاری ( aftertreatment ) می کند.راه حل های کاهش آلایندگی کامینز منجر به طراحی، توسعه و ساخت سیستم های پس پردازش اگزوز در داخل کمپانی می شود و ثابت می کند که این کمپانی می تواند به طور همزمان هم سودده باشد و هم دوستدار محیط زیست.
سال ۲۰۰۱ اشتراک قدرت با نوآوری های غربی
کمپانی کامینز و نوآوری های غربی ( Westport Innovations ) (CWI) همکاری های خود را جهت ارتقا کامینز در تولید موتورهای گاز طبیعی جرقه ای بزرگراهی ( highway spark-ignited natural gas engines ) ، شروع می کنند.بیش از ۸۰،۰۰۰ موتور با قدرت ۱۵۰ تا ۴۰۰ اسب بخار در حال حاضر مورد استفاده هستند. امروزه محصولات CWI تحت لیسانس استانداردهای اکسید نیتروژن فوق سبک کالیفرنیا ( California’s optional ultra-low nitrogen oxides standards ) قرار هستند که میزان انتشار گازهای گلخانه ای در آنها بسیار پایین تر از EPA است.
۲۰۰۱ تغییر نام Cummins برای نشان دادن نقش های بیشتر
تیم سالسو، رئیس و مدیرعامل کمپانی توضیح می دهد که تغییر نام شرکت از کامینز موتور به شرکت کامینز اذعان می کند که “ما چیزی بیش از یک تولید کننده ی موتور هستیم و در سایر زمینه های بازار جهانی از جمله فیلتراسیون و تولید برق نیز پیشگام هستیم ، و نام جدید ما نشان دهنده تنوع مداوم ما است “.
سال ۲۰۰۲ چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازگار
گرچه ارزش های این شرکت از ابتدا روشن بود، کامینز برای اولین بار در تاریخ شرکت رسما چشم انداز، ماموریت و ارزش های خود را به نمایش گذاشت.
سال ۲۰۰۳ گزارش وضعیت پایدار کامینز ، از حرف تا عمل
با علم به اینکه این که پایداری می تواند تأثیر معنی دار در زمینه های مختلف داشته باشد، سخنرانی افتتاحیه گزارش پایداری کامینز به پایش و توسعه پایدار در موضوعاتی از قبیل محیط زیست، مسئولیت شرکت ها و بهداشت و ایمنی، تنوع و انعطاف پذیری، نوآوری، عملکرد مالی و حمایت مشتری، اشاره داشت.
سال ۲۰۰۳ رسیدن به رقم میلیون با دوج
شانزده سال پس از آن که کامینز تبدیل به بخشی از خط تولید کامیون های دوج شد، این شرکت یک میلیونمین موتور خود را ساخت. این نقطه ی عطف بیانگر قدرت، سخت کوشی و قابلیت اعتماد است.
سال ۲۰۰۵ کامیون های سنگین با موتور هیبریدی برقی-دیزلی
مدل Oshkosh HEMITT A3 اولین کامیون سنگین با موتور هیبریدی برقی-دیزلی است. سیستم رانش ProPulse آن دارای موتور ۹ لیتری Cummins-ISL باقدرت ۴۰۰ اسب بخار است که با یک سرعت ثابت بر حسب دقیقه (rpm) و یک ژنراتور الکتریکی که نیروی موتورهای چهار چرخ را تامین می کند، حرکت می کند.کامیون تاکتیکی ۳۰ تن دارای سرعت ۶۵ مایل در هر ساعت با ۲۰ درصد بهبود بهره وری سوخت و ۲۰۰ کیلووات (کیلو وات) قدرت برای استفاده خارجی است.
سال ۲۰۰۵ تحت الشعاع قرار دادن فروش بین المللی آمریکا برای اولین بار
معنای یک شرکت جهانی چیزی بیش از داشتن چند مکان پراکنده در سراسر دنیا است. شرکت جهانی به معنای یک شبکه پیشرفته عملیاتی است که قادر به افزایش سالانه ی نوآوری و میزان فروش می باشد.رشد بین المللی کامینز نشانه ای است که نشان می دهد شرکت به دنبال مرزهای بی انتها است.
سال ۲۰۰۶ هر کارمند یک جامعه (EEEC)
طرح EEEC به طور رسمی در سال ۲۰۰۶ تصویب شد و این امکان را برای کارمندان فراهم آورد تا حداقل چهار ساعت زمان شرکت در هر سال را به طور داوطلبانه به پروژه های محلی اختصاص دهند. با این طرح، کامینز توانست ۲۱٫۱ میلیون دلار به جوامع ما در سال ۲۰۱۸ بدهد. کاتالوگ دیزل ژنراتور کامینز
سال ۲۰۰۶ پیشرفت در برق رسانی
با معرفی بیش از ۱۰۰۰ اتوبوس هیبریدی دیزلی و الکتریکی در آمریکای شمالی، سال ۲۰۰۶ سال موفقیت آمیز برای کامینز است. حرکت این شرکت به سوی برق رسانی سریع بر بر روی اقتصاد سوختی و پیشرفت زیست محیطی تاثیر می گذارد.
سال ۲۰۰۷ نوآوری سیار
شرکت کومنز یک قرارداد را با وزارت دفاع ایالات متحده جهت تولید اولین ژنراتور سیار پیشرفته برق با سایزمتوسط (AMMPS) امضا می کند. این محصولات برق را تامین می کنند، بنابراین سربازان، ملوانان، اعضای نیروی هوایی و دریانوردان مستقر می توانند به خانه خود تلفن کنند، تلویزیون تماشا کنند و از ابزار خنک کننده استفاده کنند.در سال ۲۰۱۸، کمنز نقطه عطفی از تولید ۲۵۰۰۰ واحد AMMPS در کارخانه Fridley مینسوتا (ایالات متحده آمریکا) را جشن گرفت. دیزل ژنراتور کمنز
سال ۲۰۰۷ مشارکت با شرکت BEIQI FOTON MOTOR
در یک سرمایه گذاری مشترک ۵۰/۵۰، شرکت کمنز وشرکت چینی Beiqi Foton مستقر در پکن، تولید دو موتور دیزلی سبک و با کارایی بالا را آغاز می کنند. برنامه های اولیه تولید کامیون های تجاری، وانت، وسایل نقلیه چند منظوره و SUV ها (سواری) است.
سال ۲۰۰۹ شروع عصر F3.8
مدل F3.8 از آن جهت برای کامینز مهم است که اولین موتور طراحی شده، توسعه داده شده و تولید شده در خارج از آمریکا است. ابتدا در بازار خودروهای سبک تجاری چین متمرکز شده و سپس در برزیل و روسیه نیز در دسترس قرار می گیرد.با فروش بیش از ۲۵۰،۰۰۰ موتور در سال، F3.8 یک استاندارد طلایی برای اقتصاد سوخت، قابلیت اطمینان و دوام است.
سال ۲۰۱۱ “قرمز، سیاه و جهانی”منتشر شد
تعداد کمی از داستان های شرکتی وجود دارند که بیشتر از داستان کامینز ارزش دیده شدا دارند. در سال ۲۰۱۱، “قرمز، سیاه و جهانی” برای نشان دادن تحولاتی که از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ انجام شد، منتشر شده است. پیش از آن نیز “ادیسه دیزلی کلیسای کامینز” (۱۹۹۸)، “موتور که میتوانست باشد” (۱۹۹۷) و “روزهای من با دیزل” (۱۹۶۷) منتشر شده بود.
سال ۲۰۱۲ راه اندازی آموزش فنی برای جوامع (TEC)
با ماموریت کمک به جوانان محروم جهان، موسسه Cummins TEC شغل های خوبی را از طریق آموزش های مبتنی برمدرسه و با حمایت صنعت تامین کرده است: آموزش فنی برای جوامع اولین برنامه استراتژیک جامعه محور این شرکت است که به آموزش در سطح پایه می پردازد.
سال ۲۰۱۲ تام لینبرگ مدیراجرایی می شود
تام لینبرگ پس از ارتقاء به سمت رئیس و مدیر عامل در سال ۲۰۰۹، به سمت مدیر اجرایی منصوب می شود. او وقتی در استنفورد (ایالات متحده آمریکا) دانشجو بود، تابستان خود را در خط تولید کارخانه موتور کمپانی Midrange Engine سپری کرد. او با ارزش ها، مردم و چالش های کسب و کار به طور جدی آشنا شد. در سال ۱۹۹۳، او تصمیم گرفت که به صورت تمام وقت در شرکت کار کند.
سال ۲۰۱۳ ایجاد یک سوپر کامیون با مصرف سوخت ۳ لیتر در ۱۰ مایل
شرکت کامینز در یک همکاری مشترک با شرکت Peterbilt Motors قادر است تا با طراحی و توسعه یک سوپر کامیون، مصرف سوخت را تحت شرایط رانندگی در دنیای واقعی تا ۵۴ درصد کاهش دهد.
سال ۲۰۱۴ کامینز اولیتن طرح جامع پایداری را برآورده می سازد
کمپانی کمنز اولین برنامه جامع محیط زیست پایدار خود را منتشر کرده است، اهداف عمومی کاهش مصرف آب و انرژی، کاهش تولید گازهای گلخانه ای و کاهش تولید زباله است.
سال ۲۰۱۴ شروع تولید ISG12
مدل ISG12 نشان دهنده ورود کامینز به بازار کامیون های سنگین چین است. فن آوری های ثبت شده موتور به طور کامل با تمام استانداردهای قابل اجرا سازگار است و به سرعت در بازار تاثیر می گذارد و سریع ترین کامیون سنگین در تاریخ شرکت باشد.
سال ۲۰۱۵ شروع به کار QSK95
این مدل حاصل پنج سال توسعه و بزرگترین و قدرتمند ترین موتور ساخته شده توسط کامینز است. مدل QSK95 توانایی تولید ۵۰۰۰ اسب بخار را دارد و اولین محصولی است که طی ۲۰ سال برای کارخانه موتور سیمور تولید شده است. این مدل بر روس ژنراتورهای پر قدرت ، کشتی های دریایی و لکوموتیو های مسافربری استفاده خواهد شد. ژنراتور کمنز
سال ۲۰۱۵ شروع تولید ISV5.0
موتور ۵ لیتریISV ابتدا در راستای برنامه های نمایشی وزارت انرژی ایالات متحده ( U.S. Department of Energy demonstration program ) برای استفاده بر روی Ram های سبک طراحی شد اما کار خود را بر روی کامیون های سنگین نیسان تیتان آغاز کرد.
سال ۲۰۱۶ تشکیل سیستم های قدرت
در سال ۲۰۱۶، ترکیب بازارهای تولید انرژی و موتورهای پیشرفته اسب بخار، باعث بوجودآمدن سیستم های قدرت شد.ادغام این دو با هم به دلیل اهداف مشترک بسیاری مانند نیازهای محصول و نیازهای فروش و خدمات بود.
سال ۲۰۱۷ افتتاح سرپرستی کسب و کار در INDIANAPOLIS
مرکز توزیع کامین در ماه ژانویه، در مرکز شهر ایندیاناپولیس، ایندیانا (ایالات متحده آمریکا) در فضایی رو به جلو ومعماری تاثیرگذار و الهام بخش با بیش از ۴۰۰ کارمند افتتاح شد.
سال۲۰۱۷ یک محصول بی صدا
کمپانی کامینز محصول QuietConnect را با راه اندازی ژنراتورهای باز طراحی شده ی ۱۳-۲۰ کیلوواتی (kW) و مدل های جدید ۱۲۵ و ۱۵۰ کیلووات گسترش می دهد. این محصولا که اولین بار در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شدند، بسیار بی صدا و کم مصرف بوده و نصب آنها آسان است.آنها دارای طیف گسترده ای از ویژگی های استاندارد و اختیاری، از جمله آخرین تکنولوژی نظارت از راه دور هستند که آنها را برای خانه های کوچک یا بزرگ و کسب و کارهای کوچک می کند، مناسب می سازد.
سال ۲۰۱۷ تبدیل شدن به یک پیشگام جهانی انتقال قدرت
کمپانی کامینز و تکنولوژی انتقال خودکار Eaton Cummins، طی یک سرمایه گذاری مشترک ، مبدل های سنگین و متوسط را در سطح جهانی توسعه داده و به فروش رسانده اند. این یک نقطه عطف مهم در تلاش استراتژیک کمنز برای تبدیل شدن به پیشگام جهانی و یکپارچه ی نیروی برق است.
سال ۲۰۱۷ باززایی ارزش ها و ماموریت ها
کمپانی کامینز با تمرکز بر تمامیت خود ، تنوع و مشارکت، مراقبت، تعالی و کار گروهی، ماموریت خود را باززایی می کند و در این راه فقط یک هدف دارد: بهتر کردن کیفیت زندگی مردم از طریق ایجاد یک دنیای مرفه تر.
سال ۲۰۱۷ AEOS، نخستین کامیون سنگین برقی در جهان
حتی قبل از تسلا، کمپانی کامینز از AEOS، یک کامیون سنگین کاملا برقی، رونمایی می کند. این کامیون کلاس ۷ توانایی حمل یک تریلر ۲۲ تنی را دارد. چیزی که قبلا غیر ممکن بود.
سال ۲۰۱۸ راه اندازی زنان قدرتمند کامینز
با رهبری کامینز در سراسر دنیا، جامعه زنان قدرتمند کامینز به دنبال یافتن راه حلی برای نابرابری جنسیتی –در هر جایی که باشد- است. این اقدام شرکت بلندپروازانه ترین ابتکار اجتماعی تا به امروز است که بنیاد کامینز تا کنون ۱۱ میلیون دلار برای آن سرمایه گذاری کرده است.
سال ۲۰۱۸ دو برابر شدن قدرت برق
کمپانی کامینز نیروی الکتریکی را به مجموعه ای از بخش های کسب و کار خود اضافه می کند که در ماه فوریه راه اندازی شده است.این حرکت، تعهد شرکت به برق و امکانات بلند مدت آن را تضمین می کند.شرکت کامینز با کمک Brammo، سیستم باتری جانسون متی و شرکت Efficient Drivetrains، همچنان چالش ها را به فرصت تبدیل می کند.
سال ۲۰۱۸ کمپانی کامینز از فوژن فورد STEWART-HAAS NO. 14 حمایت مالی می کند
کمپانی کامینز برای بازگشت به ریشه موتورسواری خود، فورد فیوژن Stewart-Haas Racing را برای دو مسابقه حمایت مالی می کند. این موتور تحت مالکیت مشترک Columbus از ایندیانا (ایالات متحده آمریکا) و تنی استوارت، قهرمان بومی نسکار است. این شماره ۱۴ دارای برای طرفدارانی است که با عدد آن آشنا هستند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است . به گفته استوارت: “تا جایی که یادم میاد، کامینز و مسابقات موتور یکی و یکسان هستند”.
سال ۲۰۱۹ سالگرد تولد ۱۰۰ سالگی کامینز
در ۶ فوریه ۲۰۱۹،Cummins تولد صد سالگی خود را با شعار تبدیل چالش ها به به فرصت جشن می گیرد. با دنبال کردن هشتگ # Cummins100 در رسانه های اجتماعی در سراسر جهان، شما هم به این جشن سالانه دعوت هستید.